25 juni 2017

Inredningspsykos & Fin sommar till er alla...

Följt av en intensiv rensaperiod tror jag mig de senaste veckorna varit drabbad av någon form av inredningspsykos. Jag har burit upp och ner soffor och fåtöljer och mattor och dekoration, blommor och speglar och tunga skåp och stolar och hämtat möbler på Blocket som inte alls blev bra och ja, vänt och vridit och hållit på...Gah!

I matrummet nedan som även används som arbetsrum har iaf det mesta börjat falla på plats. Det ska stylas lite mer ovanpå skänken längst bak och så skulle jag vilja ha en stor grön växt i något av hörnen, men annars så känner jag mig nöjd med den här lite mer avskalade och minimalistiska känslan i rummet. 
Vidare får vi väl se om det hinns med att inhandla någon växt innan köpstoppet som börjar om bara några dagar.

Komma hem

Och snart tar också efterlängtad semester vid och jag har redan meddelat mina planer till en del av er via Instagram. Siktet är inställt på att koppla ner och koppla av för en tid och bara släppa på allt vad sociala medier heter. 

Med det sagt vill jag önska er alla en riktigt härlig sommar så ses om ett litet tag igen!


//Tina




1 kommentar:

  1. Pretty great post. I simply stumbled upon your weblog and wished to say that I've really
    enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will
    be subscribing for your rss feed and I am hoping you write once more very soon!

    SvaraRadera